پاکنویس

لحظه های بی تو بودن میذره اما به سختی...

پاکنویس

لحظه های بی تو بودن میذره اما به سختی...

پاکنویس

عاقبت روزی سرد،شاید از رنگ غروب
خسته از بستر خاکم گذرت خواهد بود
و درنگی شاید...
باد در گوش تو آهسته مرا میخواند
که غریبانه و سخت،بر دلش حسرت دیدار تو بود...

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۰۷
    .
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۰۷
    .

محرمِ امام حسین

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰ ب.ظ

امشب شب اول محرمه و امسال نسبت به شروع محرم یک خاصی دارم.

میتونم بگن من آدم خوش شانسی بودم که تو خانواده ای بعنوان عروس وارد شدن که محرم و صفر براشون خیلی ارزشمنده.من هم میتونم توی حال و هوای محرم قرار بگیرم.

انشالله امام حسین امسال یک نگاه خاص به همه داشته باشن و من و خانوادمو هم یکطور دیگه از وجودشون سعادتمند کنند.

اول از همه شفای عشق زندایی رو ازت میخوام یا امام حسین.معجزه تو بهمون نشون بده.

و بعد سلامتی خانوادمون و عاقبت بخیری همه.و فرزندان سالم و صالح برای خودمون.

بهترینا برای شما خوبان باشه